JAK OBJEDNAT
E-shop používá klasické metody vyhledávání či filtrování výrobků, takže s objednáním by neměl být žádný problém. Pokud si ale přece jenom nebudete jistí svým výběrem nebo máte speciální přání, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám poradíme a probereme všechny požadavky.
Telefonicky
Prodejna: + 420 774 440 849 (Po – Pá – 8:00 – 16:30)
Bezplatná linka: + 420 800 880 777 (Po – Pá – 8:00 – 18:00)
Při objednání většího množství kusů nebo dodávky celé učebny Vám rádi zpracujeme konkrétní nabídku.
V případě nejasností či upřesnění objednávky Vás vždy telefonicky kontaktujeme a celou objednávku s Vámi projdeme, takže se nestane, že byste si omylem objednali zboží, které Vám nebude vyhovovat.
E-mail:
ahoj@repaspoint.cz
Objednané zboží zpravidla odesíláme do 24h od potvrzení objednávky.
O stavu objednávky vás budeme průběžně informovat prostřednictvím e-mailu. Samozřejmě nás taky můžete kdykoliv kontaktovat a informovat se na stav vyřizování objednávky.
MOŽNOSTI PLATBY
Platba předem na účet
Dobírka
On-line platba
Hotově (pouze na prodejně)
DOPRAVA
Dopravu zdarma vám poskytujeme:
- Vždy při nákupu tohoto druhu zboží:
- Počítače
- Notebooky
- LCD monitory
- Při řešení reklamací
- Při celkové ceně objednávky nad 1000,- Kč s DPH
Cena za dopravu drobného zboží v hodnotě do 1000,- Kč je 100,- Kč.
Pro dopravu zboží využíváme balíkovou službu WE-DO.
Po obdržení zboží si prosím zkontrolujte, zda není zásilka poškozený.
Pokud se Vám nebude něco zdát, rozbalte zásilku ještě před potvrzením přijetí a zkontrolujte, zda není zboží poškozeno. Stává se to velice zřídka, ale stát se to může. V případě poškození balík odmítněte.
Při objednání většího množství zboží používáme naši vlastní dopravu.
Zboží Vám pak přiveze přímo náš pracovník. Vše si pak můžete v klidu přebrat a zkontrolovat.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud nejste se zaslaným výrobkem spokojeni nebo nesplňuje vaše očekávání, máte právo vrátit zboží do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pro rychlé vyřízení vratky zboží nás prosím určitě kontaktujte. Zboží je totiž nutné zaslat do našeho servisního střediska. V tomto případě pro Vás můžeme zprostředkovat dopravu přes přepravní službu WE-DO.
Vrácené zboží musí obsahovat veškeré přiložené komponenty jako kabely, redukce atd. a nesmí vykazovat známky použití a poškození. Ideální je také použít původní obal, aby se zboží během přepravy k nám nepoškodilo.
JAK REKLAMOVAT – U NÁS SNADNO
I když se snažíme vám dodat výrobky té nejvyšší kvality a vše pečlivě balíme, vždy se může něco pokazit. V případě, že máte problém se zakoupeným zbožím, ihned nás prosím kontaktujte.
Ať už zvolíte telefon nebo mail, vždy s Vámi reklamaci probereme a domluvíme se na jejím řešení. Novinkou je nahlášení reklamace přes mobilní aplikaci „Repaspoint APP“, díky které pro Vás bude reklamace jednodušší a proběhne rychleji.
Reklamaci pak řešíme nejčastěji těmito způsoby:
Ať už se reklamace řeší jakýmkoliv způsobem, vždy se ji snažíme vyřešit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.